Monday, April 20, 2009

SAY "yea..yea"..

sori yer kejap update kejap x...

sebenarnya keletihan masa interview seminggu hari tu masih terasa lagi..(alasan x blh pakai)hahahah......

firstly i would like to say that to my brother as he already congtrate me for the succeed of the interview..thx bro sbb letak dalam blog lu..

hmm..hari sabtu hari tu aku n amai g men bowling kat parkson..sja lepas tensen kan lagipun dak amai tu pon x blek sarikei lagi pun...

kitaorang men 2 gem masa kast situ..1st gem agak hambar sbb score aku juz 99 tp amai lagi terok..haahh..2nd gem baru la dpat aku up sket dan mendapat 140..amacam bro?

amai kalah bowling n terpaksa belanja aku makan..hahahah

neway thx yah fren 4 dat treat..

yang aku nak cerita ni adalah tingkah laku budak2 yg aku jumpa masa kat situ..
dengan rokok nye..mna couple tanpa segan silu bermesra2...ntahla..aku xtaw la knp diaorg mcm tu..sebab pengaruh kawan2 kot?...

apa2pun semua orang dalam dunia ni buat kesilapalan..n budak2 tu belum lagi sedar kesilapan yg sedang diaorang lakukan...

aku nanti masuk UNIVERSITI dow...

4 bulan lebih ni rasa cam cepat jer masa berlalu..pasni nak kena memerah otak lagi untuk studi balik..kepala naek bengong da sbb banyak tido...hahaha

apa2pun tunggu surat tawaran dulu la..mungkin kena melapor diri utk UPNM 16/5..

doakan untuk aku...

No comments:

Post a Comment