Tuesday, May 12, 2009

Sori..Sori..Sori

Kenapa ek aku macam gini..
lagipun semenjak dua menjak ni aku agak sibuk ckit lol..
surat tawaran UPNM selamat sampai di rumah aku..

sekarang ni aku tengah kemas sikit2 barang untuk pergi UPNM nanti..

dalam surat tu kata yang barang2 berharga seperti HANDPHONE,LAPTOP dan lain2 tidak dibenarkan bawa sehingga tamat fasa induksi..gagagagaga

apa2pun aku ucapkan tahniah kat suma kawan2 aku yg berjya melanjutkan pelajaran samada ke tingkatan 6,matrikulasi,ipta,ipts dan yg dapt tawaran belajar..
syukur ke hadrat illahi sebab korang masih lagi dibveri peluang untuk belajar..

aku ada satu quote yg baru jer tadi aku baca dari buku NAK KE TAK NAK

hati orang yang bodoh terletak pada mulutnya,mulut orang yang pandai terletak pada hatinya
renung2kanlah..

No comments:

Post a Comment