Tuesday, May 5, 2009

lagi..lagi..lagi..ini untuk aween k

Kemaafan

aku tahu
kita pernah bersengketa
kita pernah bermasam muka
namun itu semua adalah sementara
xpernah berpanjangn
itu semua kerna keikhlasan dirimu..

aku tahu
kesilapan adalah mainan manusia
namun kesilapan aku xpernah dipertikaikan
xpernah kau terasa
xpernah kau kecewa

dirimu disisi
pabila aku perlukan
dirimu disini
pabila aku dambakan

ttp tidak aku lakukan padamu
tangisanmu aku abaikan
kecewamu xpernah aku dengarkan

maafkan aku
andai aku xsepertimu
kerna aku adalah aku
yg xpernah sedar kesilpan
tangisku pada ketika ini
adalh tangisn kasih
kasih padamu yg kekal abadi...

maafkan aku
maafkan untuk segalanya..

1 comment:

  1. errkk...tq..tq..tq...even cam sengal jerk..tp so sweet..xpe..xpe..hehe...begitu puitis..teharu..waaaa..ahax

    ReplyDelete