Tuesday, May 5, 2009

ada respon dow dari lily..gagaga

bila matahri mula mengundurkan diri
aku terjaga dari mimpi panjang
baru sedar akan adanya teman
yang sentiasa memberikanku kekuatan

aku ucapkan terima kasih
kerana hadir dlm hidup aku
mewarnai hidup aku

aku bebas berbicara
bila ada kamu
aku bebas menjadi aku
bila ada kamu

ya.kau memberi nasihat yang tidak aku mahu dengar
tapi kebenarannya tidak aku sangkal
apa yang lahir dari bibirmu itu benar
aku tidak menyangkalnya

benar
aku harus belajar kembali

benar
aku harus lupakan teman teknologi aku

benar
aku harus lupakan teman kenanganku

namun hanya utk seketika sahaja
bila masanya tiba
akan aku miliki mereka kembali

akan ku bawa pasangan kepada laptopku
bila laptop dan broadband bersatu
dunia milikku!wahaha

akan ku bawa pasangan kepada kamera ku

bila sd card dan kamera bersatu
kenangan menjadi lebih indah

walaupun aku bakal bersatu dengan buku nan tebal itu
tidak akan sesekali aku melupakan teman-temanku
tidak sesekali melupai kamu
tidak sesekali melupai blog aku
tidak sesekali melupai kenangan

terima kasih teman
untuk pesanan itu
tidak akan aku melupakan kamu
teman yang sentiasa menghargai aku

No comments:

Post a Comment