Wednesday, April 22, 2009

Spagetti untuk sehari suntuk

Ni saya tujukan khas buat semua terutama teman-teman blogging..

mengapakah saya tidak pernah di TAGGED?hahahaha...mungkin sebab saya tidak pernah melakukan perkara sedemikian kepada kawan-kawan yang lain?..hahahah..

saja jer...

ala...hari ni aku dengan jayanya memakan spagetti untuk sarapan pagi,makan tengah hari dan makan malam.entah tiba-tiba aku terasa nak makan spagetti..

"
umi,hari ni kita masak spagetti la.nak tak ?
"tanya aku kepada umi.

"
duit ada x nak makan sagetti ?
"jawab umi sambil ketawa sinis.

cis..duit pulak..bab duit ni yang payah ni..mengapalah engkau (duit) sering menjadi beban kepada nafsu makan aku ni.?hahahahaha...

xper..xper..demi nafsu spagetti hari ni aku keluarkan duit beli barang2nya..

beli spagetti,sos spagetti,hot dog,cendawan n tomato.

so..umi la kena masak..huhu...

neway terima kasih kepada umi sebab sudi untuk masakkan sos itu untuk aku..ternyata selepas ini pun aku kena makan spagetti tu lagi sebab tadi masak banyak..hahahha

No comments:

Post a Comment