Thursday, March 19, 2009

assalamualaikum...

AKU ke mana?di mana?buat apa?

hAHhHaha.....

jap2..brplama aku x update blog ni ha?hahakk..aku tergelak sendiri sebab tahap kemalasan aku dah meningkat kepada level yg ke-4.haha

mcm mana nk ubah ek..

lepas subuh patutnya aku g joging ngn mak aku.aku pon kata la 15 minit agi..
lam ati aku kata mcm blh tido jer..jam pon bru kol 6.15..soo aku pon tdo..
sampai pkol 9 wooo..hahhaha
sori yer umi..

hari rabu ari tu..aku g men bowling...men 4 gme...sampai lenguh...xnk tgk wayang dulu sbb tunggu ri rabu..

soo ari rabu aku nengok la crita menari melayu tu..
aq xtaw nk nengok crita apa...
tp papaun crita tu part menari blh tahan la..kecuali da sorang yg asyik goyang bontot tu jerk yg slekk..hahah

1 comment:

  1. iyala tu..memang malaz yg terlampau sangat2!!!huhuhu...

    ReplyDelete