Wednesday, March 4, 2009

aku kan zul.ilek arr..hahah

wei..

assalamualaikum...

agak lama x blogging ha..cm menjalani hidup baru pulak..

tp aku xtaw nk tulis apa..next week result mungkin kuar..12 mac..

orang banyak tanya pasal status post aku kat ym tu..

orang tanya sapa yang nak pergi n pergi mana..

pasal tu biarlah aku yang taw..

aku mula memahami balik apa tuntutan dalam hidup ni..

aku bermuhasabah..

1.buat baik x semestinya dibalas baik..

2.manusia pegang pada janji ikut situasi..

3.jangan terlalu mengharap pada benda yang x pasti ttp berharap pada benda yg pasti seperti keredhaan Allah..

4.thx 2 all my fren yg owez bg support kt aku..

5.bagi orang tu.ko blh pergi kalau ko nk.dulu janji macam2.kata kawan tp sekrang siapa yg juahkan diri..hahahhah sendiri mau ingat la kan..

thtz owl...daaa

1 comment:

  1. adoh zol.... takkan la emo...

    tak beh ah... :D

    ReplyDelete