Saturday, February 21, 2009

pesanan mr x..

nak kongsi jerla..sapa2 yg xfhm tu faham kan jer..

wei,aku tauk hal ko ya..so,dont worry,k??i'm totally fine with it...juz aku mok pesan kat ko,pasti kan ko jaga nya bait2,k??jgn sekali2 ko plah nya nangis,mun x,SIAP KO!!!hehehehe..tp,aku cyk ngan ko laa.wlupun kta 2 xprnh rapat,tp,aku agak tauk jwak la psl ko..hehehe..so,pastikan ko jg nya ya bait2,k??hehehe..ya jak pesan aku,coz aku nang care glak psl nya..tlg jgn plah nya cdeh,k??hehehe..k la,bro..take k..salam

pastu ada lagi mr. x anta kat orang tu

hahaha..dont wory bout me laa..mula2 nang ssh aku mok trimak bnd tk..tp,bla dh pkr mena2,mayb ada hikmahnya..ur welcome,neway..mun ada pa2,juz let me know,k???lpk ku pdh dlok,tlg make sure nya jg aurat nya..never ever nallow her 2 lipat lengan bj nya..hehehe..take k,ek??


this case same goes crita aku yg b4 dis pasal mengharap,diharap dan memberi harapan...
mr x=mengharap
orang tu=diharap
that gurl=memberi harapan..

mr x mharap cintanya dibalas tetapi that gurl langsung xnk bgi harapan sbb 4 her,she already accpt mr x sbg kawan..
n orang tu pulak adalh diharap untuk bgi kbahagiaan..

pesanan aku:
kepada orang yang diharap tu ko jga that gurl tu elok2..jangn kecewakan dier..n kepada ygmengharap tu doakn kebahagiaan that gurl..n 4 tht gurl hope u da buat keputusn yg betul

No comments:

Post a Comment